1. Üldised tingimused

1.1. Kampaania reeglid reguleerivad SA Viljandimaa Arenduskeskus korraldatava kampaania „Romantiline nädalalõpp Viljandimaal” (kampaania) raames Visit Viljandi veebilehel pood.visitviljandi.ee (veebileht) registreeritud kampaanias osaleva teenusepakkuja ja kasutaja (klient) vahelisi õigussuhteid.

1.2. Kampaania eesmärk on inspireerida inimesi veetma 2022. aasta sõbrapäevale 14.02 eelnev nädalalõpp Viljandimaal.

1.3. Kampaania kestab 11.02.2022 kuni 13.02.2022.

1.4. SA Viljandimaa Arenduskeskus võimaldab veebisaidi vahendusel osta teenusepakkujate teenuseid. Klient valib veebisaidil sobiva teenusepakkuja ja teenuse ning tasub selle eest Makseteenuse kaudu. Veebisaidi kaudu ostetud kinkekaardi edastab kliendile SA Viljandimaa Arenduskeskus teenusepakkuja nimel. SA Viljandimaa Arenduskeskus ei võta ega saa tasu kinkekaartide väljastamise eest.

1.5. Kui klient ostab kinkekaardi otse konkreetse teenusepakkuja veebisaidi kaudu, toimub ost vastava teenusepakkuja kohaldatavate tingimuste kohaselt ning sellisel juhul väljastab kliendile kinkekaardi teenusepakkuja ja kampaania reeglid ei kohaldu.

1.6. SA Viljandimaa Arenduskeskus võimaldab teenusepakkujana kampaanias osaleda turismiettevõtjal,

1.6.1. mis on leitav www.puhkaeestis.ee Eesti turismiteenuste andmebaasis;

1.6.2. millele on väljastatud kvaliteedimärgis „Siin on Covid-19 turvaline”;

1.7. SA Viljandimaa Arenduskeskus ei võimalda veebisaidi kaudu osta kinkekaarti alkoholi ja tubakatoodete soetamiseks.

1.8. Kinkekaarti on võimalik kasutada kampaania toimumise ajal.

1.9. Kinkekaart on veebisaidil tutvustatavate teenusepakkujate teenuste kasutamiseks väljastatav kingisertifikaat, mis tagab kliendile või tema poolt määratud kolmandale isikule (edaspidi hõlmatud mõistega klient) väljavalitud teenuse kasutamise ning selle osutamise teenusepakkuja poolt vastavalt kinkekaardile ja teenusepakkuja poolt teenuse kasutamisele kehtestatud reeglitele.

1.10. Kinkekaardi ostmisel sõlmib klient teenusepakkujaga lepingu. SA Viljandimaa Arenduskeskus ei ole teenusepakkuja ja kliendi vahelise lepingu osapool, vaid võimaldab teenusepakkujale võimalust lepingu sõlmimiseks kliendiga veebisaidi kaudu ning võimaldab teenusepakkujale tutvustada klientidele erinevate teenusepakkujate teenuseid veebisaidil. Väljavalitud teenuse osutamise korraldab täielikult väljavalitud teenusepakkuja ja SA Viljandimaa Arenduskeskus ei vastuta teenuse osutamise ega selle kvaliteedi eest. SA Viljandimaa Arenduskeskus ei vastuta kinkekaardi soetamise ega selle kasutamisega kaasnevate tagajärgede (teenuse osutamine teenuseosutaja poolt, tervisekahjustuse tekkimine, vara kahjustumine või hävinemine vms) eest. Teenuse osutamisega seotud puuduste, eksimuste ja vigade eest vastutab kliendi ees teenusepakkuja, mitte SA Viljandimaa Arenduskeskus.

1.11. SA Viljandimaa Arenduskeskusel on ühepoolne õigus kampaania lõpetada, kui ilmnevad ettenägematud asjaolud (force majeure), teatades sellest avalikult kampaania veebisaidil.

  1. Kinkekaardi omandamine, kättetoimetamine ja kasutamine

2.1. Kinkekaart on kliendile väljastatav kinnitus, mis tõendab teenuse eest tasumist ning mille eest on kliendil võimalik väljavalitud teenusepakkuja teenust kasutada.

2.2. Kinkekaart toimetatakse kliendile pärast makse laekumist.

2.3. Kinkekaart toimetatakse kliendile kohale elektrooniliselt kliendi märgitud e-posti aadressil.

2.3. Kinkekaart kehtib kuni kampaania lõpuni. Muud kinkekaardi tingimused määrab teenuseosutaja.

2.5. Teenust on õigus kasutada isikul, kes esitab kinkekaardi väljavalitud teenusepakkujale kinkekaardi tähtaja jooksul. Juhul, kui kinkekaardi kasutamiseks tuleb leppida eelnevalt kokku aeg, siis tuleb seda teha kliendil endal ning see ei ole SA Viljandimaa Arenduskeskuse kohustus.

2.6. Kinkekaarti võib kasutada ainult üks kord. Teenust võib kasutada isik, kes esitab kinkekaardi esimesena väljavalitud teenusepakkujale. Eeldatakse, et kinkekaardi esitaja on selle kasutamiseks õigustatud.

2.7. Väljavalitud teenuse broneerimiseks, teenuse osutamise kuupäeva ja kellaaja kokkuleppimiseks peab klient võtma ise ühendust teenusepakkujaga, teatades kinkekaardi reserveeringu koodi ja kehtivusaja, küsima teenusepakkujalt broneeringu kinnitust ja lisainfot ning olema teenuse kasutamiseks kohal kokkulepitud ajal ja kohas.

2.8. SA Viljandimaa Arenduskeskus ei vastuta teenuse osutamise, selle kvaliteedi ega mis tahes muude teenuse osutamisega seotud asjaolude eest. Kõik teenusega seotud vaidlused lahendatakse kliendi ja teenusepakkuja vahel.

2.9. Juhul kui klient on soovitud teenuse välja valinud käesolevate tingimuste kohaselt, kuid selgub, et see teenus pole enam saadaval, on kliendil võimalik pöörduda teenusepakkuja poole, et valida uus teenus või paluda teenusepakkujalt kinkekaardi väärtuse hüvitamist rahaliselt 14 päeva jooksul pärast ostu sooritamist.

2.10. Kinkekaardil ja veebisaidil kuvatud teenuse pildid on illustratiivse tähendusega ning need võivad erineda tegelikust teenusest. Tegemist on teenusepakkuja poolt edastatud materjaliga, mille õigsuse eest vastutab teenusepakkuja.

2.11. Kinkekaarti ei vahetata raha vastu. Kasutamata kinkekaardi eest raha ei tagastata.

  1. SA Viljandimaa Arenduskeskuse õigused ja kohustused

3.1. SA Viljandimaa Arenduskeskusel on õigus:

3.1.1 välistada kampaaniast teenusepakkuja, kes ei vasta punktis 1.6 toodud tingimustele või on rikkunud punktis 5.2 nimetatud kohustust;

3.1.2. jätta kinkekaart kliendile edastamata, kui klient on esitanud valed, ebatäpsed või eksitavad andmed või on esitanud andmed puudulikult.

3.2. SA Viljandimaa Arenduskeskus kohustub:

3.2.1.osutama kliendile teenusepakkujate kinkekaartide ostmise võimaluse ning võimaldama veebisaidil erinevate teenusepakkujate teenustega tutvumist;

3.2.2. teavitama kinkekaardi ostu sooritanud klienti kinkekaardi ostu õnnestumisest ning korraldama kliendile kliendi poolt välja valitud kinkekaardi edastamise tema poolt nimetatud e-posti aadressile, kui klient on kinkekaardi eest tasunud;

3.2.3. edastama teenusepakkujale teavet tema osutatavate teenuste saamiseks ostetud kinkekaartide kohta;

3.2.4. tasuma kampaania raames soetatud kinkekaardi ostutehingutega kaasneva Maksekeskuse teenustasu.

  1. Kliendi õigused ja kohustused

4.1. Kliendil on õigus:

4.1.1. saada kinkekaardi alusel teenusepakkujalt teenust kinkekaardil nimetatud summa ja tähtaja piires;

4.1.2. taganeda lepingust 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates kinkekaardi saamisest, tingimusel, et klient ei ole teenust kasutanud ega selle kasutamiseks aega broneerinud. Lepingust taganemiseks tuleb kirjalik taganemisavaldus ja kinkekaart saata eelnimetatud tähtaja jooksul teenusepakkujale veebisaidil avaldatud kontaktidel. Lepingust taganemise avalduse esitamisega kaotab kinkekaart kehtivuse.

4.2. Klient kohustub:

4.2.1. tutvuma kinkekaardi tellimisel kampaania reeglitega ning teavitama viivitamatult SA Viljandimaa Arenduskeskust veebisaidil olevatel kontaktidel, kui ta ei ole kampaania reeglitega tutvunud, nendest aru saanud või nendega nõus; juhul, kui klient reeglitega ei tutvu ja nendega ei nõustu, ei ole temal võimalik kinkekaarti osta ning temale kinkekaarti edastada;

4.2.2. sisestama kinkekaardi ostmisel andmed, mis on vajalikud ostu sooritamiseks ja kinkekaardi edastamiseks;

4.2.3. üle kandma teenusepakkujale tasu, mis on märgitud veebisaidil;

4.2.4. märkima kõik oma andmed õigesti. Juhul, kui klient märgib ebaõiged või mittekorrektsed andmed, ei vastuta SA Viljandimaa Arenduskeskus kinkekaardi välja saatmise eest;

4.2.5. kasutama kinkekaarti vastavalt kinkekaardi ja reeglite tingimustele;

4.2.6. kandma kõik ostu sooritamisega seotud enda sidevahendite ja ülekande kulud;

4.2.7. veenduma, et väljavalitud teenus on sobilik kliendi tervisliku seisundiga ning vajadusel teenusepakkujalt teenuse kohta lisainfot küsima, vastutades ise täielikult teenuse kasutamise mõjude ja tagajärgede eest.

  1. Teenusepakkuja õigused ja kohustused

5.1. Teenusepakkujal on õigus saada SA Viljandimaa Arenduskeskuselt teavet klientide poolt tema osutatavate teenuste saamiseks ostetud kinkekaartide kohta.

5.2. Teenusepakkuja kohustub:

5.2.1.korraldama kliendile kinkekaardi alusel teenuse osutamise;

5.2.2. tagama teenuse kvaliteedi vastavuse tavaliselt sarnaselt tootelt või teenuselt oodatavale kvaliteedile ning veebisaidil teenuse juures olevale kirjeldusele; juhul, kui kvaliteet ei vasta sarnaselt tootelt või teenuselt tavapäraselt oodatavatele nõuetele või normidele, on kliendil õigus nõuda teenusepakkujalt toote või teenuse asendamist või parandamist vastavalt Eesti õigusaktidele;

5.2.3. kliendilt punktis 4.1.2 nimetatud taganemise avalduse saamisel tagastama kliendile kinkekaardi eest saadud summa;

5.2.4. avaldama veebisaidil korrektsed kontaktandmed (aadress, telefon, email);

5.2.5. vastutama tervikuna ja ainuisikuliselt kõikide kinkekaardiga seonduvate võimalike nõuete eest;

5.2.6. kandma vastutust selle eest, kui kliendile tuleb teostada summa tasumisega või tasumisest taganemisega seonduvalt mistahes tagasimakseid või väljamakseid.

  1. Isikuandmete töötlemine

6.1. SA Viljandimaa Arenduskeskus säilitab kliendi isikuandmeid 1 aasta pärast kampaania lõppemist. Isikuandmete töötlemise seaduslik alus on andmesubjekti nõusolek. Kliendil on õigus oma nõusolek millal tahes tagasi võtta ilma, et see mõjutaks enne nõusoleku tagasivõtmist toimunud töötlemise õiguspärasust.

6.2. Kampaania raames on SA Viljandimaa Arenduskeskus isikuandmete kaitse üldmääruse (EL) 679/2016 mõistes isikuandmete vastutav töötleja kampaania läbiviimisega seotud töötlemise osas. Teenuse osutamisega seotud isikuandmete eraldiseisev vastutav töötleja on teenusepakkuja. Kinkekaardi eest teenusepakkujale makse teostamisega seoses on makse teostamisega seotud isikuandmete volitatud töötlejaks Maksekeskus. Klient on teadlik, et Maksekeskus töötleb volitatud töötlejana tema isikuandmeid mahus, mis on vajalik makse teostamiseks ja mille klient ise makset tehes esitab. Kliendil on õigus taotleda juurdepääsu oma isikuandmetele, nende muutmist või kustutamist, nende töötlemise piiramist ja nende ülekandmist ning esitada vastuväide nende töötlemisele. Rohkem teavet isikuandmete töötlemise kohta SA Viljandimaa Arenduskeskuse poolt leiab SIIT.

6.3. SA Viljandimaa Arenduskeskusele esitatavad isikuandmete töötlemisega seotud pretensioonid ja küsimused tuleb saata andmekaitsespetsialisti e-posti aadressile save@viljandimaa.ee. Isikuandmetega seotud pöördumisele vastab SA Viljandimaa Arenduskeskus 30 kalendripäeva jooksul.

  1. Pretensioonid seoses kampaania korraldusega

7.1. Kampaania korralduse ja/või läbiviimisega seotud pretensioonid ja küsimused tuleb saata e-posti aadressile save@viljandimaa.ee.

7.2. SA Viljandimaa Arenduskeskus vaatab pretensioonid läbi seitsme päeva jooksul pärast nende kättesaamist ja teatab otsusest pretensiooni esitajale teates nimetatud e-posti aadressil.

 

Kampaania korraldamist toetab Euroopa Liidu Regionaalarengu Fond.